marți, 11 decembrie 2012

Avem zăpadă!

A-nceput de sâmbătă să cadă tot câte un fulg pe stradă, dar s-a cam oprit. Zăpada are aproximativ 20 de centimetri, e potrivit de rece, aș putea zice că e un peisaj de poveste.
EROARE!
Greșesc dacă spun asta.
Pentru început, vreau să spun că nu imi merge bine ceasu, nu am calendarul sincronizat. La mine arată că e 11.12.2012. Mare greșeală, eu cred că e august, vară, soare, vreme de plajă, risc minim de precipitații. Cel puțin cam așa este în birourile autorităților. Cum și-a permis zăpada să ne viziteze? Ce nerușinare!! Nu îmi vine să cred, tocmai în august? MINUNE! Nu trebuie să îi învinuim că drumurile nu sunt curățate. Nu mai vorbesc de trotuare, acestea sunt... incredibil de bine „curate”.
Nu îmi vine să cred că zăpada, care a venit în august, a îndrăznit să se așeze și să blocheze drumurile. Nerușinare!
Nu îmi vine să cred că la 2 zile după ultimul fulg, echipajele de deszăpezire au descoperit NISIPUL! Încă o MINUNE! Păcat că totul se face „retro”, cu lopata, în timp ce un tractor trage după el o sărăriță numai de formă.
Oare mai are rost să menționez parcările? Zapadă cât cuprinde, dacă vrei să lași mașina trebuie să te descurci singur.

Îmi cer scuze, am greșit. Totul decurge exemplar, autoritățile au fost la datorie de la primul fulg, încă sunt mobilizate, drumurile sunt ca în palmă, trotuarele și parcările au fost curățate demult, ca în basme.

Sau nu, am zis bine, ca în basme, păcat că basmele nu sunt adevărate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu