miercuri, 5 decembrie 2012

Bună seara România!

Dragi cititori, vă salut din centrul țării!
Pentru început aș vrea să mă prezint. Numele meu este Răzvan (cred că deja v-ați dat seama) și locuiesc undeva în centrul țării, prin județul Mureș. Am puțin peste 18 ani și sunt elev. Restul sunt detalii, care nu prea au importanță, cel puțin nu acum.
Poate vă întrebați ce voi posta, vă răspund chiar acum. Voi posta diverse întâmplări din viața de zi cu zi, așa cum le văd eu, și trebuie să recunosc faptul că vor conține puțină (uneori mai multă) ironie.
Ce să vă mai zic? Dacă vedeți această postare, însemnă ca ați intrat cel puțin odată pe blogg-ul meu, ceea ce mă bucură. Dacă ați intrat o dată, sunt sigur că o să reveniți, așa că o să vă aștept.
Sper să vă regăsiți în ceea ce voi posta.
O seara placută tuturor!

P.S. Rog să îmi fie scuzată stângăcia din acestă primă postare, emoțiile unui nou început

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu