marți, 18 decembrie 2012

România?

Așa îi zice, e țara mea. Dar... a decăzut și decade tot mai tare.
Mă uit în jur și mă mir. Oare acesta să fie nivelul nostru?
Alegeri... Ce bine sună! Ne decidem „soarta” pentru următorii ani, ne îmbunătățim viața sau NU! De ce să avem un grup de conducători care să știe ce să facă pentru țară, să ajute la ridicarea noastră, să nu facă doar pentru ei, când putem vota altceva. Opinia românilor este exact ceea ce trebuie. Este minunat să avem „în frunte” o tagmă a hoților, o ceată de președinți de cluburi și băgători de seama, un minunat cor format din cântăreți de muzica populară, muzică mai puțin populară, sau oameni ce se cred cântăreți, oameni care nu au nici o treabă cu absolut nimic! Țara va merge din ce în ce mai bine. Țara va fi organizată ca o echipă de fotbal, cu o coregrafie minunată în pauze, doar concerte și cântări, o viață de vis. Tare mă bucur că românii știu ce să aleagă!
BMW! Ce bine, am muncit o vară în străinătate și vreau să îmi iau o mașină. Oare ce să aleg? Grea decizie... Totuși merg pe BMW! Se pare că asta e mentalitatea la noi. Mașină cât mai puternică, că de, „regele șoselelor” e doar unul! Tocmai am văzut un tânăr, 21 de ani, venit din Germania cu un BMW. Oare ce a pățit? S-a oprit într-un pom. Nu „a plecat” singur, a mai luat doi prieteni cu el, (poate) spre o lume mai bună. Mașina înfășurată în jurul pomului, acul vitezometrului înțepenit la 120 km/h și reporterița îl întreabă pe un bărbat: „Credeți că avea viteză?”. Nu dragă, nu avea viteză, mergea cam cu 50 km/h, dar pomul a suferit o mutație, a ieșit din pământ și a luat în brațe mașina.
POLIȚIA ROMÂNĂ este cu noi! Sau așa credem. O știre interesantă spunea că domnii de la capitală nu mai au bani să scoată mașinile din service. Foarte interesant! Eu cred ca nu mai avem nevoie de mașini la poliție. Este multă poluare în București, aglomeratie mare, spațiu puțin. Domnii polițiști pot să patruleze pe triciclete, sau chiar trotinete! Mai puțină poluare, mai puține costuri! Așa vom face economia să funționeze!
Țara mea... Oare chiar e țara mea? Încă sunt în dilemă...

Un comentariu:

  1. Da! e si tara ta, dar Tu impreuna cu alti tineri ca tine puteti face multe lucruri ca tara ta tara noastra sa arate, si sa poata fi creionata altfel,...sa zicem cu culori mai pastelate!

    RăspundețiȘtergere